Daisypath Anniversary tickers

2015. május 10., vasárnap

Virágok, gyerekek - India

Csak nem bírtam magammal itthon és még sötétedés előtt elmentem pénzt felvenni és tejért a boltba. Azért is volt fontos sötétedés előtt megejteni ezt a sétát, mert a múlt héten felfedeztem virágzó kurkumát a parkban, de akkor nem volt nálam telefon, hogy lefényképezzem.
Nekem is van otthon egy kurkuma gumó, de csak leveleket hozott tavaly, virágot semmit. Jó lenne, ha valaki megmutatná neki a képeket, hogy egy valamire való kurkuma gumónak hogyan is kellene viselkednie. Hátha összekapja magát. :-)
Szóval átgondoltam a következő két hetet és arra a következtetésre jutottam, hogy ha ma nem fotózom le, akkor már nem is lesz meg. Mert a következő hétvégén nem leszek itthon, esténként meg sötétben érek mindig haza.
Lefotóztam. És még más szép növényt is telefonvégre kaptam. Íme.
Virágzó kurkuma

Közelebbről is

Ma sárgában utaztam

Krikettező gyerekek

Még sárga virág

és még több...

Hogy ne legyen unalmas, piros virág

Ez se nem sárga, se nem gyerek

Művészkedtem

Meg ezzel is. De a férjem jobbat tud...

Szemétlerakó. Illegális.




Nincsenek megjegyzések: